Dit artikel wordt sterk aanbevolen voor marketeers en ondernemers die de verkoop willen stimuleren en merken willen ontwikkelen. Allereerst moet u de term zelf begrijpen. Lokale promotie zijn zoekresultaten die zijn gevonden met Google Maps of andere geografische applicaties. Is lokale SEO nodig voor elk bedrijf? Elk bedrijf heeft reclame nodig, maar voor dit type is het noodzakelijk om onderzoek te doen op basis van twee criteria:
Het bedrijf moet geregistreerd zijn bij Google Mijn Bedrijf om op Google Maps te worden weergegeven. Google Mijn Bedrijf heeft regels die bepalen of een eigenaar een profiel kan maken of niet. Naast de bovengenoemde zijn er nog verschillende andere vereisten. Daarnaast biedt het platform extra kansen voor het bedrijf als het aan alle criteria voldoet, en worden ook tips en trucs voor ondernemers uiteengezet. Soorten lokale bedrijven Bedrijven die lokale promotie nodig hebben, kunnen voorwaardelijk worden onderverdeeld in 3 subgroepen:
Deze categorie omvat organisaties die niet bij de klant thuis komen en een duidelijke plek op de kaart hebben. Er is een verkooppunt, het hoofdcentrum waar inkopen worden gedaan. Er zijn nergens anders vestigingen of afdelingen. Deze omvatten:
Er zijn takken en afdelingen. Meerdere adressen in één gebied zijn verenigd door één naam en type activiteit. Dit zijn bijvoorbeeld netwerken:
Een merk met takken, maar met een ander soort activiteit. Deze omvatten medische centra in verschillende steden of delen van dezelfde nederzetting hebben verschillende richtingen. Ook technische centra voor auto’s: autowasstraten, auto-onderdelenwinkel, enz. Offline zakelijke promotieproblemen Het belangrijkste probleem voor dit type organisatie is binding aan één plek. In het geval van lokale promotie helpt deze functie, maar in andere beperkt het. Een ander probleem heeft meer betrekking op ondernemingen met divisies. De eigenaar staat voor een keuze: zich concentreren op het hele merk of de individuele elementen ervan. En natuurlijk is er geen enkel antwoord op deze vraag. Offsite en bezorgbedrijf Dit type onderneming heeft een hoofdkantoor met een echt adres, maar er zijn diensten voor het bezoeken van een klant of het thuisbezorgen van producten. Hierdoor bestrijken ze een groot gebied. Dit type omvat:
Met behulp van lokale promotie zullen dergelijke bedrijven ook worden gezien door klanten die niet in de buurt zijn. Meestal hebben ze vestigingen in de hele plaats. Problemen bij het promoten van bedrijven met territoriale service Dit type onderneming heeft ook problemen met het gebonden zijn aan één plaats. Maar in dit geval verwijst het naar een onvolledige voltooiing van uw Google Mijn Bedrijf-account. In de meeste gevallen wordt daar één adres voorgeschreven. Dit platform biedt de mogelijkheid om maximaal 20 locaties op te geven. Thuisbedrijf In sommige gevallen is het simpelweg niet nodig om een apart kantoor te hebben. Dan is het adres waar de eigenaar van de organisatie woont ook de plaats van het bedrijf. Het wordt aangegeven op de website van Google Maps. Dit type omvat:
De uitdagingen van lokale SEO voor thuisbedrijven Net als de bovengenoemde bedrijven hebben thuisbedrijven een probleem met territoriale beperkingen. Maar de kwestie van anonimiteit houdt ermee verband. Voor promotie is het noodzakelijk om de plaats van de onderneming zo breed mogelijk te verdelen, maar dit is het huisadres waar het huishouden van de eigenaar kan wonen. Dit kan zowel de ondernemer als zijn gezin ongemak en onnodige zorgen bezorgen. Dit kan worden vermeden door een apart telefoonnummer op te geven, alleen het huisnummer, zonder het appartement op te geven, en alleen te ontvangen op afspraak.
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com |
https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html |
