Complete omnichannel oplossing voor betalingsverkeer van (web)winkeliers Amsterdam, Nederland – dinsdag 15 december 2015 – Payvision, één van ’s werelds snelst groeiende betalingsbedrijven, heeft vandaag een strategische investering bekendgemaakt in PayPlaza en haar dochteronderneming Paqar, een toonaangevende aanbieder van betaalterminals en Point-of-Sale software. Deze samenwerking biedt een unieke, zeer complete omnichannel oplossing voor (web)winkeliers die garant staat voor een soepele verwerking van zowel credit card, alternatieve als Point of Sale betalingen via één platform. Met deze strategische investering in PayPlaza en Paqar voegt Payvision een innovatieve en flexibele POS/mPOS-oplossing toe aan haar wereldwijde aanbod van betaaloplossingen. Hierdoor kunnen aangesloten (web)winkeliers gebruikmaken van een complete omnichannel oplossing en kunnen zij hun klanten moderne, volledig geïntegreerde en gepersonaliseerde betaaloplossingen bieden. “Onze omnichannel oplossing biedt (web)winkeliers de kans om af te stappen van hun multi-vendor strategie en een flexibel geïntegreerd end-to-end-platform voor al hun betalingen te implementeren. Dankzij de combinatie van Payvision’s wereldwijde creditcard expertise, de innovatieve POS/mPOS-technologie van PayPlaza en Acapture’s complete betaalplatform met de functionaliteit om online en offline transacties gebundeld uit te betalen via één integratie en uniforme rapportage, hebben onze klanten en partners nu toegang tot een complete omnichannel oplossing,” aldus Gijs op de Weegh, COO van Payvision. Retailers zijn aanwezig op verschillende platforms en in verschillende kanalen: online, offline, mobiel, sociaal en alles wat daar tussenin ligt. Payvision en PayPlaza stroomlijnen de gebruikservaring en plaatsen de klant weer centraal in de strategieën van de retailer, waardoor deze zijn conversie en omzet kan laten groeien. “Het verheugt ons zeer dat Payvision PayPlaza heeft uitgekozen om de ontwikkeling van zijn omnichannel aanbod te versnellen. Als onderdeel van het wereldwijde betaalnetwerk van Payvision kunnen PayPlaza en zijn klanten nu profiteren van schaalvoordelen als ook van de enorme kennis en jarenlange ervaring van Payvision op het gebied van betaaltransacties. De expertise van Payvision op het gebied van wereldwijd betalen ondersteunt de internationale ontwikkelingsambities van PayPlaza en biedt (web)winkeliers een rijkere keuze aan mogelijke partners,” volgens Edgar Plasa, CEO van PayPlaza. Over PayplazaPayPlaza is een toonaangevend betalingssoftwarebedrijf in Europa. In de Benelux regio is PayPlaza het op twee na grootste POS betalingssoftwarebedrijf dat wordt beheert en gedreven door 40 toegewijde betalingsprofessionals. Sinds 2010 heeft Payplaza een revolutionair betalingsplatform ontwikkeld met allesomvattende unieke oplossingen voor Point-of-Sale kaart acceptatie en het mogelijk maken van een echte omnichannel ervaring. Begin 2012 zijn PayPlaza oplossingen uitgerold in Europa. De oplossingen ondersteunen alle talen en valuta, verschillende lokale debet regelingen en alle land specifieke eisen. Het platform is PCI level 1 gecertificeerd en omvat volledige point2point encryptietechnologie gekoppeld aan de hoogs mogelijke internationale beveiligingsreglementen. Het hoofdkantoor van PayPlaza is gevestigd in Amsterdam met extra kantoorruimtes in Eindhoven en Madrid en is, samen met zijn partners, momenteel actief in 11 Europese landen. PayPlaza is bekroond met Het meest innovatieve bedrijf in de financiële dienstverlening bij de Accenture Awards in 2013. Het bedrijf registreerde een driedubbele groeiratio en verwacht verdere uitbreiding in de VS, LATAM en Azië. Volg Payplaza op Facebook!
|
http://www.payplaza.com/ |