Een telefoonservice, de ideale oplossing voor drukke bedrijven

Het inzetten van een telefoonservice is voor kleinere bedrijf vaak de ideale oplossing voor telefoontjes. Het is namelijk als kleine onderneming niet altijd mogelijk om je telefoon op te nemen. Als er niet zo heel veel mensen werken dan kan dit best nog wel eens een lastige opgave worden, want het geld voor een secretaresse, die de telefoon opneemt, is er eigenlijk niet. Daarom ga je als ondernemer op zoek naar een andere oplossing hiervoor, zodat je toch nieuwe klanten te woord kunt staan als er gebeld wordt, zelfs als je op dat moment zelf niet aan de lijn kunt komen.

De antwoordservice weet precies wat er gezegd moet worden, omdat ze met de informatie van je bedrijf een hoop kunnen vertellen aan de klant. Dit zorgt er dan weer voor dat je op een later moment opnieuw contact op kunt nemen met een klant. Zo kun je ook nog je nieuwe klanten toespreken op een moment dat het jou beter uitkomt. Daarnaast betaal je alleen voor de gesprekken die je doorschakelt, dus kun je het doorschakelen op het moment dat je de telefoontjes even niet kan gebruiken. Dit kan dus bijvoorbeeld tijdens uren dat je een vergadering hebt, maar ook tijdens uren dat je je moet concentreren op andere dingen. De telefoon verstoort vaak het ritme waar je op dat moment inzit en dat kan ten koste gaan van de productiviteit. Dit kun je dus voorkomen door ervoor te zorgen dat iemand de telefoon voor je op kan nemen en dan wel op een professionele manier. Door het juiste externe bedrijf in te schakelen kan het een grote last uit handen nemen en hoef je er minder op te letten als ondernemer. Mocht je uitbreiden dan is het op de lange termijn een goed idee iemand aan te nemen.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/